Kategorie
Bez kategorii

Pióra czy długopis reklamowy? Wybierz najlepszą opcję!

Jeśli zastanawiasz się nad różnymi formami reklamy swojej firmy, zdecydowanie warto rozważyć długopis reklamowy. Nie tylko są tanie w zakupie hurtowym, ale oferują także imponujący zwrot z inwestycji i inne korzyści, w tym:

Reklamy radiowe, telewizyjne i direct mailingowe są bardzo skutecznymi formami reklamy, jednak aby odniosły sukces, muszą zostać zobaczone lub usłyszane przez klientów dokładnie w odpowiednim czasie. Na przykład reklama radiowa może być odtwarzana, gdy ktoś jedzie samochodem, ale gdy tylko radio zostanie wyłączone, istnieje ryzyko, że kierowca natychmiast o tym zapomni. Dzięki niestandardowym długopisom promocyjnym takim jak długopis reklamowy możesz dodać do projektu takie informacje, jak nazwa firmy, numer telefonu i adres, o których potencjalni klienci będą przypominać za każdym razem, gdy z nich skorzystają.

Rozważając długopis reklamowy i inne opcje reklamy, wszystkie firmy muszą wziąć pod uwagę zwrot z inwestycji (ROI). Produkty promocyjne, takie jak długopisy, są nie tylko znacznie tańsze w zakupie hurtowym niż na przykład reklamy w mediach, ale oferują także dużą wartość pod względem kosztu wyświetlenia (CPI). CPI to całkowita kwota wydana na kampanię reklamową podzielona przez liczbę wyświetleń reklamy potencjalnym klientom. Koszt długopisów promocyjnych jest niezwykle niski w porównaniu z dużą liczbą generowanych przez nie wydruków, co zapewnia doskonały zwrot z inwestycji (ROI).

Długopisy promocyjne, reklamowe są nie tylko bardzo wartościowe, ale są też znacznie bardziej skłonne do trzymania ich i regularnego używania przez potencjalnych klientów niż inne formy reklamy, ponieważ oferują użyteczny cel. Reklama w gazecie lub ulotce prawdopodobnie zostanie wyrzucona po przeczytaniu, ale funkcjonalny produkt promocyjny, taki jak długopis, będzie bardziej widoczny, ponieważ będzie przechowywany i używany przez długi czas, co zwiększa prawdopodobieństwo, że Twój marketing wysiłki zostaną zauważone.